lørdag 1. oktober 2011

Resultat etter Pjone-kurs.....



Elin spurte om jeg hadde lyst på og være med på Pjone-kurs....Hun skulle ha det..........

Okey, jeg har aldri pjonet noen gang, og visste heller ikke hva pjoning var.....Men pytt, artig og prøve noe nytt, så jeg dro.....

Kurset ble holdt Torsdag 15. September 2011 kl. 18.00 hos mora til Elin i Brumunddal.

Kursleder: Anita Kolloen.......Gaupen.......


Jeg hadde vært og kjøp meg heklenål nr. 7 og 8, og tykt garn.....Var virkelig klar for kurs.......


Så startet vi da, med det som heter pjoning.....litt spent var jeg nok, for hekling har jeg aldri prøvd meg på.........Men med god hjelp gikk det da noen lunde.......Og her er altså resultatet.....Pjona pulsvarmere....Pjonet i Schulana pacolana...Består av 47%Schurwolle/ 23% Alpaca og 30% Mikrofibre......i Lilla farge........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar