tirsdag 11. desember 2012

Sort lue med røde stjerner......

Joanna lurte på om jeg kunne strikke enda ei lue. Hun hadde veldig lyst på
sort lue med røde stjerner.....
I utgangspunktet hadde jeg egentlig ikke tid, jula nærmer seg, og jeg hadde planer
om strikking bare til familien, ligger som vanlig etter med både det ene og det andre.
Men så lenge Joanna slutter snart hos oss, så tenkte jeg at jeg får ta meg tid til dette, så var det
og finne mønster da, for hun ville ha stjerner. Fant mønster på noe grytekluter, og begynte
og telle og sette isammen.
Og her er resultatet;o) Strikket i mitt favoritt garn. Merino Ekstra Fine garn....
Og idag leverte jeg lua til Joanna, hun ante ingen ting om dette, for jeg hadde sagt jeg ikke fikk tid.
Det var kjempeartig og se hennes reaksjon, hun ble kjempeglad og kastet seg rundt halsen min.
Så prøvde hun den, og ble kjempefornøyd, og kom og ga meg en kjempeklem igjen;o)
ARTIG og lage noe, da man får en sånn tilbakemelding.
TAKK JOANNA;o) Jeg kommer til og savne deg;o)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar