onsdag 28. mars 2012

Her er tre av Traktor-luene.....




Et lite knippe Traktor-luer;o)

7 kommentarer:

  1. Hei
    Så fine luer,kan jeg låne oppskrift på de?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!

      Jeg har egentlig ikke oppskrift på disse luene.
      Fant bare et traktorbilde og begynte og telle meg ut.
      Men jeg kan iallefall prøve og hjelpe deg. Men da må jeg nok ha litt tid på meg. Må sette isammen litt, så det blir forståelig;o)
      Det var veldig koselig at du likte disse luene.
      Så gi meg litt tid så skal jeg se hva jeg får til;o)

      Slett
  2. De var fantastisk flotte. Har tre små her som har så lyst på og. vil veldig veldig gjerne ha oppskrift hvis du har :) hvilket garn har du brukt?

    SvarSlett
  3. Hei! Hyggelig og høre at dere likte luene.
    Jeg skal prøve og overbringe det stakkars mønstret jeg har, men kan hende jeg må sende det pr. post. De er strikket i Merino Ekstra Fine ull...Det er et deilig garn som ikke klør, godt og strikke med også. Men dere kan gå inn på Hjemmesiden min....
    http://tannfee.123hjemmeside.no
    Men send meg adr. din så kan jeg overbringe mønstret, men send det på hjemmesiden min. På forhånd takk;o) Hei så lenge.......

    SvarSlett
  4. Hei! Vet ikke om du ser det her eller på mailen din først, kommer ikke inn på hjemmesiden din. Vil så veldig gjerne ha mønsteret på de fantastiske flotte luene dine, fineste jeg har sett. Pannebåndet var også helt himmelsk! Tusen tusen takk hvis du deler. Mvh monica_eggen@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Tar du bestilling på disse luene var råflotte :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg kan strikke noen til jeg. Har strikket og solgt noen fra før. Vi får snakke om det. ;o) Takk for at dere liker.

      Slett