søndag 27. november 2011

Tunika med Valdresmønster:o)



Syntes denne Tunikaen var kjempefin.....

Så jeg kjøpte inn garn og begynte........

Men etterhvert som mønstret nærmet seg, så begynnte jeg og bli usikker. Da er det godt og ha et søskenbarn som bor langt unna......

Tunikaen ble lagt bort som så mange håndarbeider før har blitt gjort:o(

Men etterhvert var hjelpen på vei, og mitt kjære søskenbarn satte seg ned og ga seg ikke før mønstret og fellinga var gjort. Da gjensto det og hekle krepsemasker rundt hals, ermer og nede på tunikaen. Det skulle jeg gjøre selv....Men igjen ble arbeidet lagt bort....... Men plutselig var Anne Else her igjen, og hun tok affære....Kanskje hun kjenner meg??? Så da var tunikaen ferdig:o)

Nå har jeg presset og lagt den ut på bloggen min...........

Den ble kjempefin:o)

En stor takk til mitt kjære søskenbarn, som hjalp meg;o)


Tunikaen er strikket i Sandnes alpakka fra Sandnes garn:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar